نوه خمینی : نابودی غده سرطانی اسرائیل نیازمند جهاد در همه عرصه‌ها است


نوه خمینی یعنی حسن خمینی،خواهان نابودی اسرائیل شد. بسیاری از اصلاح‌طلبان از انتخاب کلماتی که دال بر حذف اسرائیل باشد، خودداری کرده تا مرزبندی خود را با احمدی‌نژاد به نمایش بگذارند.


اصلاح‌طلبان از اظهار نظر در مورد سخنان حسن خمینی خودداری کرده‌اند.
سید حسن خمینی در همایش «فلسطین نماد مقاومت» گفت: «یکی از اهداف اصلی انقلاب اسلامی حذف غده سرطانی اسرائیل بوده و این هدف نیاز به جهاد در همه عرصه‌ها دارد.» نوه‌ی آیت‌الله خمینی افزود: «امروز که شاهد هستیم انقلاب اسلامی به یمن رسیده و خود را به شکل بیداری اسلامی نشان می‌دهد فقط و فقط مرهون افزایش آگاهی و دانش است.»
سیدحسن خمینی در ادامه گفت: «اگر روزی در سرزمین‌های اسلامی تولید فکر، اندیشه و تکنولوژی کردیم و در عرصه دارو و درمان چشم‌مان به دیگران نبود و هرچه خواستیم داشتیم آن روز، روز نابودی اسرائیل است چرا که در جهاد شکست خورده و از بین رفته است. همه وظیفه داریم فریاد آزادسازی قدس و مظلومیت فلسطین را طنین‌انداز کنیم اما این طنین نباید محدود به جمعه آخر رمضان باشد و باید در لحظه لحظه زندگی جریان داشته باشد.»
داماد آیت‌الله موسوی بجنوردی افزود: «خود را به سلاح تقوا مجهز کنیم که جهادگران با تقوا اسرائیل را از بین می‌برند.»
سخنان حسن خمینی در رسانه‌های اصلاح‌طلب بازتابی نداشته و اصلاح‌طلبان نیز تا کنون نسبت به این سخنان واکنشی از خود نشان نداده‌اند. بسیاری از نزدیکان اصلاح‌طلبان در گذشته نسبت به موضع‌گیری‌های احمدی‌نژاد و بیان «پاک کردن اسرائیل از نقشه» واکنش نشان داده بودند.