خبر تجاوز ۶ معتاد به دختر ۱۱ ساله از سوی نماینده مجلس مورد تائید قرار نگرفت



ادعای عجیب نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی:خبر منتشر شده در رسانه‌ها، مبنی بر تجاوز شش معتاد به مواد افیونی و شیشه به دختری ۱۱ ساله مورد تائید هیچ نهاد مرتبطی نمی‌باشد.

حسین طلا، ادعا کرد: “مجمع نمایندگان تهران از زمانی که خبر رخ دادن یک فاجعه علیه یک دختر ۱۱ ساله در نیمه شبی در خرداد ماه سال جاری در پل عابرپیاده توسط شش معتاد را دریافت کرد آن را مورد پیگیری قرار داد”.
وی مدعی شد که “این پیگیری ها از سازمان بهزیستی به عنوان متولی امور کودکان کار و خیابانی، مجموعه فرماندهی نیروی انتظامی تهران بزرگ و از مجموعه دستگاه قضایی صورت گرفت که نتیجه تمامی این پیگیری ها حاکی از این است که به هیچ عنوان چنین خبری در مجموعه شهر تهران در خرداد ماه صحت ندارد”.
این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، ادعا کرد: “آنچه تاکنون به دست آمده این است که رسانه‌های منتشر‌کننده این خبر آن را به یکی از مدیران شهرداری نسبت داده‌اند که ما از مدیر مربوطه نیز پیگیری کردیم و ایشان گفتند که من چنین خبری را به این شکل اعلام نکردم”.
حسین طلا در ادعا کرد: “رسانه ملی نیز این موضوع را مطرح کرد و منبع خبر را رسانه‌های دیگر و مدیران شهرداری اعلام کرد در حالیکه مدیر مربوطه این موضوع را تکذیب کرده است”.
لازم به ذکر می باشد، روزنامه “قانون” چاپ تهران، در شماره روز سه‌شنبه ٢۶خرداد “١۶ژوئن” خود، درباره تجاوز گروهی مرد بزرگسال به یک دختربچه ۱۱ ساله در تهران خبر داد.
روزنامه قانون نوشته است که این گزارش بر اساس روایت‌های واقعی و زمان و مکان مشخص و تصاویر مستند تهیه شده است، یک شاهد عینی به “قانون” گفته که وقتی شبانه با جمعی دیگر در تهران پرسه می زده و به پل یکی از بزرگراه‌های این شهر رسیده، مشاهده کرده که شش مرد به یک دختر بچه تجاوز جنسی کردند. به عقیده این شاهد عینی، این شش مرد معتاد بودند زیرا از حالت عادی خارج شده بودند.
یک شاهد عینی دیگر نیز که از این دختر با تلفن همراه عکس گرفته، تجاوز جنسی را تأیید کرده است، همچنین به نوشته روزنامه قانون، بررسی‌های پزشکی از شکنجه جسمی این دختربچه حکایت دارد.